Thursday, August 23, 2012

Temas ya da Balık


Sonra düşündüm de mesele kedini bulmak değil kendine temas etmek, yani insanın kendisiyle yapıcı bir iletişim içinde olması. Neyse bu konuya bu gün de giresim yok, hatta belki yetecek kadar konuşmuşumdur da.. 

Andrew Weil'ın, Spontenous Healing, kitabından bahsetmiştim Şimdi biraz daha bahsedesim var. Okuduğumdan beri  sözünü etmeden, çevreme ordan bir hikaye anlatmadan duramıyorum zaten. Balık yemenin yararlarından bahsediyor bağışıklık sistemini güçlendirmek için. Ama her balık da güçlendirmiyor sistemi ya da somon, sardalye, riga balığı kadar güçlendirmiyor. Eti olabildiğince az yiyip soya, balık, sebze ve meyve yemenin öneminden söz ediyor Weil. Beslenme ve stresle başa çıkma yönteminizi  ve hayatınızda ters giden şeyleri değiştirerek kemoterapiden çok daha iyi bir tedaviye ulaşabileceğimizden bahsediyor. Ya da sistemik hastalıkları kortizon kullanmadan kökünden  geçirebilme ihtimaline değiniyor. Aşık olmak da romatizma ve lupus gibi hastalıklar için de bire birmiş. Ben çok beğendim bu teorileri.  Siz ne düşünüyorsunuz? 

No comments:

Post a Comment